تعريف سئو

تعريف سئو

تعريف سئو

✨ سئو فرآيند ساده‌ اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود سئو نيازمند دانش زياد ، علم پيش زمينه‌اي و صبر است و موتور‌ های جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌ های رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌ بيني هستند ✨

  • گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است و از اين رو مهندسين سئو باید مهم‌ ترين اين معيار‌ ها را در جهت پياده‌ سازي موفق سئو بدانند
  • در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند
  • رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوی جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند
  • اين الگوريتم‌ ها با معيار تراکم کلمه کليدي و برچسب‌ هايی شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ ها استفاده می‌ کردند
  • هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوی طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است
  • سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کد ها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن ، تصوير ، پيوند مرتبط می شود و به طور کلی هر چيزی که در سايت خود بارگذاری می کنيد مربوط به SEO On Page می شود
  • اين روش پايه تمام تلاش‌ های بهينه‌ سازی است زيرا جايی است که شما بيشترين کنترل را روی آن داريد و هر گونه تغييری را که شما در محتويات سايت خود ايجاد می نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود
  • بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايی انجام می شد و روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقا هايی است که در خارج از وب سايت شما انجام می شود
  • اين شامل تمام چيز هايی است که می تواند در بدست آوردن رتبه‌ بندی بالای سايت شما کمک کند و SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان یا پيوند هايی که از سايت‌ های ديگر به سايت شما اشاره می کنند و متمرکز می شود
  • با استفاده از روش‌ هايی که در خارج از وب سايت انجام می شود به بهينه‌ سازی موتور جستجو می پردازد

مهندس امیر حسین آمون

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها