تعريف سئو
✨ سئو فرآيند ساده اي نيست که به راحتي پيادهسازي شود سئو نيازمند دانش زياد ، علم پيش زمينهاي و صبر است و موتور های جستجو با تغيير مداوم الگوريتم های رتبهبندي خود غير قابل پيش بيني هستند ✨
- گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبهبندي يک سايت است و از اين رو مهندسين سئو باید مهم ترين اين معيار ها را در جهت پياده سازي موفق سئو بدانند
- در اوايل سال 1990 اولين موتورهاي جستجو کار خود را آغاز کردند؛ بعضي از محبوبترين آنها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند
- رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوی جديدتري ظاهر ميشدند که از الگوريتمهاي رتبهبندي پيچيدهتري استفاده ميکردند
- اين الگوريتم ها با معيار تراکم کلمه کليدي و برچسب هايی شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت ها استفاده می کردند
- هدف سئو کمک به وب سايتها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوی طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است
- سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کد ها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن ، تصوير ، پيوند مرتبط می شود و به طور کلی هر چيزی که در سايت خود بارگذاری می کنيد مربوط به SEO On Page می شود
- اين روش پايه تمام تلاش های بهينه سازی است زيرا جايی است که شما بيشترين کنترل را روی آن داريد و هر گونه تغييری را که شما در محتويات سايت خود ايجاد می نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود
- بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايی انجام می شد و روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقا هايی است که در خارج از وب سايت شما انجام می شود
- اين شامل تمام چيز هايی است که می تواند در بدست آوردن رتبه بندی بالای سايت شما کمک کند و SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوند دهندگان یا پيوند هايی که از سايت های ديگر به سايت شما اشاره می کنند و متمرکز می شود
- با استفاده از روش هايی که در خارج از وب سايت انجام می شود به بهينه سازی موتور جستجو می پردازد
اگر این مطلب به شما کمک کرده، پس به دیگران هم کمک کنید و آن را به اشتراک بگذارید.