افزونه ‌های گوگل ادز

افزونه ‌های گوگل ادز

افزونه ‌های گوگل ادز

✨ اونایی که با سیستم تبلیغات گوگل کار می‌ کنن می دونن که این سیستم چقدر قدرتمند و فوق‌العاده است ✨

  • گوگل ادز افزونه‌ هایی هم داره که به گفته خود گوگل و هر کدوم شون به تنهایی می‌ تونه تا 15 نرخ کلیک تبلیغ شما رو افزایش بده و فوق‌ العاده نیست
  • Ads Extensions به اطلاعات اضافه‌ ای گفته می‌ شود که می‌ توانید در تبلیغات خود در صفحه نتایج جستجوی گوگل به مخاطبتان ارائه کنید
  • در گوگل ادز برخلاف تبلیغات سنتی مبلغ اضافه‌ ای بابت درج اطلاعات اضافه پرداخت نمی‌ کنید
  • هر کدام از این افزونه‌ ها به شما اجازه می‌ دهند تا اطلاعات خاصی درباره کسب و کارتان ارائه کنید
  • Location : همان طور که از نام این افزونه پیدا است به شما این امکان را می‌ دهد که آدرس کسب‌ و کارتان را در تبلیغتان برجسته کنید
  • Call : افزونهٔ Call یکی دیگر از پرکاربرد ترین و موثر ترین افزونه‌ های تبلیغات در گوگل است و با استفاده از آن می‌ توانید شرایطی را فراهم کنید که کاربر تنها با یک کلیک از صفحهٔ نتایج جست‌ و جو با شما تماس بگیرد
  • Sitelink : با استفاده از افزونه Sitelink می‌ توانید لینک‌ های بیشتری را در زیر تبلیغ خود در صفحهٔ نتایج جست‌ و جو اضافه کنید
  • Callout : افزونهٔ Callout به شما کمک می‌ کند ویژگی‌ های منحصر‌ به‌ فرد خود را در تبلیغتان برجسته کنید و با این حال کاربر نمی‌ تواند روی آن‌ ها کلیک کند و به صفحهٔ جدیدی در وب‌ سایتتان برسد
  • Price : قیمت یکی از عوامل تعیین‌ کننده در تصمیم‌ گیری مشتری است و بنابراین اضافه‌ کردن افزونهٔ Price راهی عالی برای افزایش نرخ تبدیل به حساب می‌ آید
  • Promotion : افزونهٔ Promotion به شما اجازه می‌ دهد پیشنهادی وسوسه‌ کننده به مخاطبان هدفتان ارائه کنید و بیشتر افراد این روز ها به‌ دنبال تخفیف و خرید محصول با قیمت کمترند
  • App : کسب‌ و کار ها می‌ توانند امکان دانلود اپلیکیشن خود را برای کاربران در صفحهٔ نتایج جست‌ و جو فراهم کنند و دکمهٔ نصب Install با استفاده از افزونهٔ App به تبلیغ شما اضافه می‌ شود تا کاربر بتواند از همان صفحهٔ نتایج جست‌وجو برای نصب اپلیکیشنتان اقدام کند
  • Image : افزونهٔ Image در حال حاضر به‌صورت آزمایشی Beta ارائه شده است و تنها در چند کشور در دسترس تبلیغ‌ کنندگان قرار گرفته است
  • Structured snippet : این افزونه به شما کمک می‌ کند ویژگی‌ های محصول یا خدمت خود را در تبلیغتان برجسته کنید و شما همچنین می‌ توانید از آن برای نشان‌ دادن انواع خدماتی که ارائه می‌ کنید بهره ببرید
  • Lead Form : Lead Form یکی دیگر از افزونه‌ های تبلیغاتی است که مانند Image به‌صورت آزمایشی ارائه شده است و این افزونهٔ جدید به شما کمک می‌ کند اطلاعات مشتریان راغلب (لید) خود را در صفحهٔ نتایج جست‌ و جو جمع‌آوری کنید

✨ افزونه‌ های مختلفی در گوگل ادز وجود دارند که شما می‌ توانید از آن‌ ها در سطوح مختلف (اکانت، کمپین و اد گروپ) بهره ببرید ✨

مهندس امیر حسین آمون

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها