سئو محلی

سئو محلی

سئو محلی

✨ سئو محلی به کلیه فعالیت های بهینه سازی سایت که باعث شده وب سایت شما برای مشتریان محلی قابلیت نمایش داشته باشد، گفته می شود ✨

  • سئو محلی بیشترین تمرکز را در مشتریان یک محله یا یک شهر خاص یا یک کشور خاص را دارد و جهت انجام سئو محلی اقدامات زیادی می بایست صورت پذیرد
  • موتور های جستجو سرویس هایی جهت سئو محلی ارائه می نمایند و باعث شده میلیون ها مشتری همه روزه بتوانند کسب و کارهای محلی خود را براحتی پیدا نمایند
  • بطور متوسط 64 درصد مشتریان محلی در اینترنت بدنبال کسب و کارهای جدید هستند
  • تعداد جستجوی های محلی طی این چند ساله حدود 58 درصد رشد داشته است
  • جستجوی محلی بسیار هدفمند و سریع می باشد
  • درصد زیادی از جستجو های محلی تبدیل به مشتری می شوند
  • گوشی های هوشمند که از اینترنت استفاده می نمایند دائما در حال اضافه شدن هستند
  • بازگشت سرمایه در سئو محلی در مقایسه با سایر روش های تبلیغات محلی بسیار سریع تر است
  • تنها 10 درصد از کسب و کار ها محل خود را در Google place ثبت کرده اند
  • بسیاری از فرصت های کسب و کار محلی رایگان هستند
  • حدودا خوانندگان روز نامه های محلی بین 40 تا 80درصد افت داشته اند
  • حدود 70 درصد از مشتریان به کسب و کار های محلی اعتماد دارند
  • گوگل در سئو محلی خود این امکان را به شما می دهد که وب سایت شما بسته به مکانی که کاربر عبارت مورد نظر را جستجو می کند و در نتایج گوگل نشان داده شود و برای مثال شما رستوران تهران را در گوگل جستجو کنید و بسته به IP شما که در کدام کشور هستید و عبارت را جستجو کرده اید و گوگل از تکنیک سئو محلی خود استفاده می کند و نزدیک ترین رستوران به محل زندگی را نشان می دهد
  • بعضی از رستوران ها وب سایت هم داشته باشند و در این کلمه کلیدی قوی باشند که گوگل آنها را به شما نشان می دهد و در قسمت نقشه گوگل هم نزدیک ترین رستوران های ثبت شده به شما نشان داده خواهد شد

مهندس امیر حسین آمون

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها