مهارت های متخصص سئو

مهارت های متخصص سئو

مهارت های متخصص سئو

✨ در بهینه سازی وب‌سایت برای موتور های جستجو سه بخش اصلی وجود دارد که هر متخصص و کارشناس سئو باید با این سه بخش آشنایی داشته باشد ✨

  • بخش فنی سایت : بخش فنی هر وب‌سایتی شامل عناصر غیر محتوایی می‌ شود و در این بخش هر کارشناس سئو باید بداند که چه راهکار هایی ارائه دهد تا وب‌سایت از نظر کارایی و اجرا بهبود پیدا کند و بخشی از این کار شامل تجزیه و تحلیل کامل وب‌سایت می‌ شود که در آن سئوکار بهبود سرعت وب‌سایت و ایندکس شدن وب‌سایت و مناسب بودن ساختار وب‌سایت در موبایل و ساختار کلی وب‌سایت و همچنین مناسب بودن وب‌سایت برای کرال شدن از سمت موتور های جستجو را بررسی می‌ کند
  • سئوی داخلی وب‌سایت : سئو داخلی به محتوای وب‌سایت و بهینه سازی آن مربوط می‌ شود و به موتور های جستجو کمک می‌ کند تا محتوای وب‌سایت شما را بهتر درک کند و وب‌سایت را در میان وب‌سایت‌ های ارزشمند از نظر محتوایی قرار دهد و سئوی داخلی شامل استفاده از عناصری مانند کلمات کلیدی و متا تگ‌ ها و لینک‌ های داخلی می‌ شود که به افزایش ترافیک موتور های جستجو کمک می‌ کنند و بهینه کردن این موارد در رتبه گرفتن وب‌سایت بسیار اثرگذار است
  • سئوی خارجی وب‌سایت : سئوی خارجی بیشتر به لینک سازی های خارج از وب‌سایت شما ربط دارد که به لینک دادن وب‌سایت در سایت‌ های دیگر مربوط می‌ شود و سئوی Off-Page همچنین شامل تدوین استراتژی برای برندینگ برای موتور های جستجو هم می‌ شود تا به موتور های جستجو نشان داده شود که وب‌سایت شما یک منبع قابل اعتماد است و بنابراین در نتایج جستجو در رتبه‌ های برتر قرار می‌ گیرد
  • تفکر انتقادی : یک متخصص سئو باید بتواند در زمان اجرای یک استراتژی و همچنین یک کمپین در مقابل استراتژی‌ های رقیب و انتقادی فکر و آنها را به خوبی ارزیابی کند و از آنجایی که برنامه‌ های هیچ کدام از متخصصان سئو یکسان نیست و هر سئوکاری راه و روش خاص خود را دارد و به همین خاطر آن متخصصی موفق‌تر عمل خواهد کرد که بتواند به بهترین استراتژی برسد و این نیاز به ارزیابی انتقادی دارد
  • اولویت بندی : یکی از مهم‌ ترین مهارت‌ ها برای اجرای دقیق و موفقیت آمیز تمام کمپین‌ ها و استراتژی‌ های سئو و اولویت بندی است و به همین دلیل است که همه متخصصان سئو باید درک درستی از مراحل لازم را در روند کار داشته باشند و با این مهارت می‌ توان تمام کار ها را از نظر اهمیت و دشواری اولویت بندی کرد و به عنوان مثال بک لینک و استراتژی لینک سازی خارجی وب‌سایت یکی از وقت‌گیر ترین و دشوار ترین کار های فرایند سئو است و علاوه بر این یکی از مهم‌ ترین کار ها در رتبه گرفتن وب‌سایت هم به شمار می‌ آید و بک لینک لینکی است که به سایت شما از یک وب‌سایت معتبر و مرتبط با صنعت شما داده می‌ شود

مهندس امیر حسین آمون

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها