سئو سایت فروشگاهی
✨ ساده ترین راه برای پیدا کردن یک لیست از کلیدواژه های مرتبط با کسب و کار استفاده از ابزار های تحقیق کلمات کلیدی است و بهترین ابزار های کارآمد تحقیق کلمات کلیدی عمدتا تجاری هستند و با پرداخت هزینه دلاری قابل خرید هستند ✨
- از بهترین این ابزار ها KWfinder، ahref و Semrush را می توان نام برد و نسخه آزمایشی اکانت Ahref را می توان با پرداخت هزینه ریالی از سایت های ایرانی خرید و به مدت یک هفته استفاده کرد
- استفاده از ابزار های تحقیق کلمات کلیدی : این روش با وارد کردن کلمه یا کلمات اصلی مرتبط با موضوع سایت در ابزار های تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود و با وارد کردن یکی از کلمات اصلی در kwfinder لیستی از کلمات مرتبط را دریافت خواهید کرد و برای مثال اگر به دنبال تولید محتوا و یا کسب رتبه برای کلمه «قهوه ساز» هستید باید کلمه قهوه ساز را در این ابزار وارد کنید و کسب اطلاعات در مورد کلیدواژه هایی که رقبایتان برای آن کلمات رتبه کسب کرده اند به شما کمک می کند تا ایده های جدید برای تولید محتوا و بهینه سازی صفحات پیدا کنید
- ابزار های رایگان تحقیق کلمات کلیدی : قطعا در هنگام جستجو در گوگل متوجه شده اید که گوگل به محض اینکه شما شروع به تایپ کردن کلمات کنید به صورت خودکار پیشنهاداتی را به شما ارائه می دهد و از آنجایی که این پیشنهادات بر اساس رفتار واقعی کاربران است می تواند منبع الهام خوبی برای انتخاب کلمه های کلیدی مناسب باشد
- Keyword Surfer : یک ابزار دوست داشتنی برای تحقیق کلمات کلیدی است که کلیدواژه های مشابه را در همان صفحهی نتایج جستجوی گوگل نمایش می دهد و تنها کاری که شما باید بکنید نصب افزونه گوگل کروم Keyword Surfer است و بدین ترتیب با جستجوی کلمات جدید در گوگل این افزونه کلمات مشابه را به همراه اطلاعات آماری کلمه نمایش خواهد داد
- استراتژی کلمه کلیدی : اکنون یک لیست از کلمات کلیدی مهم برای سایت فروشگاهی خود در اختیار دارید و برای کسب رتبه در این کلمات بایستی صفحاتی در سایت خود ایجاد کنید و این کلمات را در صفحه مناسب به کار ببرید و اول باید صفحات متناظر با هر کلمه را انتخاب کنید و سپس به نحوه استفاده کلمه کلیدی در صفحه فکر کنید
- ساختار اطلاعاتی سایت فروشگاهی : ایجاد یک ساختار اطلاعاتی مناسب برای سایت فروشگاهی می تواند تفاوت بسیاری بین شما و رقبایتان ایجاد کند و به دلیل تعدد صفحات ایجاد شده توسط محصولات و توجه به ساختار اطلاعاتی بهینه و سازگار با موتور های جستجو در سئو فروشگاهی اهمیت زیادی پیدا می کند و ساختار اطلاعاتی در واقع ترکیبی از دانش و هنر برای ارائه محتوای وبسایت به نحوی است که رضایت کاربران و موتور های جستجو را به طور همزمان جلب کند و ساختار اطلاعاتی در اصل تقاطع حوزه تجربه کاربری و بهینه سازی موتور های جستجو است که هم کاربران و هم موتور های جستجو از ساختار اطلاعاتی طراحی شده بهره خواهند برد
- فرایند تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام دهید
- استراتژی کلمات کلیدی را به دقت پیاده کنید
- یک ساختار اطلاعاتی مناسب و قابل فهم برای سایت فروشگاهی خود ایجاد کنید
- به بهینه سازی تصاویر استفاده شده در سایت توجه کنید
اگر این مطلب به شما کمک کرده، پس به دیگران هم کمک کنید و آن را به اشتراک بگذارید.