تفاوت گوگل ادوردز و سئو

تفاوت گوگل ادوردز و سئو

تفاوت گوگل ادوردز و سئو

سئو سایت فرآیندی است که از طریق آن می‌‌ توانید سایت خود را برای معرفی به موتور های جستجو بهینه کنید و تبلیغات در گوگل ادوردز یک کمپین دیجیتال مارکتینگ یا یک کمپین تبلیغاتی به‌ازای پرداخت پول است که از طریق آن سایت شما در نتایج ابتدایی گوگل نمایش میابد ✨

  • گوگل ادوردز نوعی پلت فرم تبلیغاتی است که گوگل آن را اداره می‌ کند و مبلغان می‌ توانند از این پلت فرم به منظور قرار دادن تبلیغاتشان در صفحات نتایج جستجوی گوگل و محصولات گوگل یوتیوب، جی میل و غیره و هزاران وب‌سایت دیگری که در برنامه ادورودز به عنوان ناشر فعالیت دارند که به آن گوگل ادسنس می گویند قرار دهند
  • بهینه سازی موتور جست و جو یا همان سئو باید در صفحات نتایج جستجوی گوگل ، یاهو ، بینگ و دیگر موتور های جستجو بهتر انجام شود و به منظور دستیابی به این مهم شما باید اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما موتور جستجو پسند است
    یک وب‌سایت موتور جستجو پسند به سادگی توسط موتور های جستجو خوانده شده و به راحتی توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌ گیرد
  • شما می‌ توانید برای مهم ترین پیکربندی‌ های مورد نیازی که باید به وب سایت‌ تان به منظور موتور جست و جو پسند کردن آن اعمال کنید و ایده کلی این است که شما یک وب‌سایت سریع و کاربردی با محتوایی منحصر به فرد داشته باشید که یک تجربه خوب را در اختیار کاربر نهایی قرار دهد
  • ادوردز برای سایت ها و وب سایت‌ های گوگلی است که از گوگل ادسنس استفاده می کنند در حالی که قواعد سئو برای تمام موتورهای جستجو قابل اعمال است و ترافیک ادوردز پولی است در حالی که ترافیک سئو رایگان است و این اعتقاد در صنعت وجود دارد
  • ادوردز در بالا و پایین نتایج جست و جوی گوگل ظاهر می شود و شما هم تحت شرایط معینی می‌ توانید یکی از آن جایگاه‌ های تبلیغاتی را از آن خود کنید و اما شما باید در سئو سخت تر کار کنید تا بتوانید یکی از آن جایگاه های برتر را در نتایج جست و جی ارگانیک دریافت کنید
  • ادوردز نسبت به سئو سریع تر است و چرا که شما کمپین‌ های تبلیغاتی ای که تقریبا سریع هستند را ایجاد می کنید و شروع به گرفتن ترافیک مورد نظرتان خواهید کرد و در حالی که در سئو شما به زمان بیشتری نیاز دارید تا بتوانید رنکینگ و ترافیک خوبی بگیرید
  • زمانی که شما به عنوان یک نمایندگی سئو شروع به کار کردید و هدف اصلی در کمپین های بازاریابی اینترنتی ما این بود که به مشتریانمان در گرفتن ترافیک از موتور های جست و جو با سئو کمک کنیم
  • شما باید برای هر بازدیدی که از ادوردز می کنید هزینه ای بپردازید و اما اگر کمپین شما سود کرد و می توانید سرمایه تان را در PCC هزینه کنید و به اهداف کسب و کاری تان برسید
  • ادوردز برای استارت آپ‌ ها و کمپین های جدیدی که هدفشان فروش و یافتن مشتریان جدید و حتی تست محصولات ، روند ها ، تاثیر وب سایتشان و هر مولفه دیگری در فروش با فرآیند های بازاریابی شان سریعا به ترافیک دست پیدا کنند خوب است

مهندس امیر حسین آمون

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها